Bestelling
U kunt via onze website makkelijk uw producten bestellen, betalen en laten bezorgen
op een adres binnen Nederland.
Nadat uw bestelling bij ons binnen is krijgt u automatisch een bevestigingsmail van uw
bestelling. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Neemt u dan even contact met
ons op via ons e-mailadres: info@samlovesmax.org of bel tijdens kantooruren naar +31
85 080 52 72
Verzendkosten
Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 35,- is de verzending binnen
Nederland gratis! Voor bestellingen met een lagere orderwaarde dan € 35,- zijn de
verzendkosten € 3,99.
Betaling
U kunt uw bestelling in onze webshop makkelijk betalen via Ideal, Creditcard
(MasterCard en Visa), Apple Pay, Paypal, Giropay, of via automatische incasso.
Levering
Als u op werkdagen voor 17:00 uur bestelt, versturen wij het pakket dezelfde dag via
DHL of Postnl.
Bestelt u na 17:00 uur, in het weekend of op een feestdag? Uw bestelling wordt dan de
eerstvolgende werkdag verwerkt en verstuurd met DHL of Postnl. Doorgaans worden
pakketten door DHLof Postnl bij verzending binnen Nederland de volgende werkdag
bezorgd.
U kunt in onze webwinkel uw bestelling op ieder door u gewenst adres binnen
Nederland laten bezorgen. Bij een bestelling met een orderwaarde van € 35,- of meer
nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Is de waarde van uw order minder
dan € 35,-? Dan zijn de verzendkosten voor uw rekening.
Mocht u uw bestelling naar een ander land willen laten versturen, neemt u dan even
contact met ons op via e-mailadres info@samlovesmax.org of bel tijdens kantooruren
naar +31 85 080 52 72.
Twijfels na het plaatsen van de bestelling?
Twijfelt u over uw bestelling of heeft u toch niet het juiste besteld en wilt u de bestelling
wijzigen? Helaas is het niet mogelijk om een al geplaatste bestelling te wijzigen of
annuleren. Mocht u het verkeerde besteld hebben, dan kunt u dit retourneren naar Awear
Healthcare BV Spoorlaan 334 5038CC Tilburg The Netherlands.
Bestelling mislukt?
Als het plaatsen van de bestelling mislukt is, kan dit meerdere oorzaken hebben.
Heeft u al betaald en is het geld al van uw rekening afgeschreven?
Hoe snel het geld weer terug op uw rekening staat, hangt af van de reden van de
mislukte bestelling en van de betaalmethode maar doorgaans binnen 14 dagen.
Neem bij vragen gerust contact met ons op.
Verkeerde adresgegevens opgegeven?
Is uw bestelling correct, maar heeft u per ongeluk niet de juiste adres- of
verzendgegevens opgegeven? Mail of bel ons, dan bekijken we samen of we nog iets
kunnen wijzigen.
Bestelling niet ontvangen?
Heeft u wel een bevestigingsmail van uw bestelling ontvangen maar is uw bestelling
niet geleverd 5 dagen na verzending van de bevestigingsmail? Neem dan contact op
met ons op.
Vragen?
Heeft u andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op via ons
e-mailadres info@samlovesmax.org of bel tijdens kantooruren naar +31 085 080 52 72.